Belföld

Kiválasztották a MeH új kommunikátorát

A Leo Burnett Budapest Kft. nyerte a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) által kormányzati kommunikációs kampányok tervezésére és megvalósítására kiírt közbeszerzési pályázatot.

A MeH a 2004. május 31-ig tartó időszak kormányzati kommunikációs, reklám-, rendezvényszervezési és médiavásárlási feladatainak ellátására hirdetmény közzétételével, nettó 400 millió forint keretösszeggel indított tárgyalásos közbeszerzési eljárást – tette hozzá a bírálóbizottság elnöke.


A pályázatra 12 cég, illetve konzorcium jelentkezett, érvénytelen ajánlat nem érkezett. A nyertes után a második legkedvezőbb ajánlatot az Ogilvy and Mather Reklámügynökség Bp. Rt. a MindShare Médiaügynökség Kft.-vel közösen tette. További két kommunikációs tárgyú pályázat van folyamatban: a nyomdai tevékenységre irányuló eljárás eredményhirdetését november 12-én tartják, a közvélemény-kutatások kapcsán pedig lezajlott az első forduló.


A Leo Burnett Budapest Kft. fő tulajdonosa a cégbejegyzés szerint az amerikai Leo Burnett Worldwide, a cég a Publicis-csoporthoz tartozik. A Kft. illetékese elmondta, hogy a magyar piacon a részesedésüket nehéz megbecsülni, mert a piaci szereplők jelentős része nem közöl hiteles adatokat. Ugyanakkor azt biztosan mondhatom, hogy az első tíz cég közé tartozunk – tette hozzá.


A Leo Burnett Budapest Kft. a Publicis csoport tagja. A Kft. árbevétele 2001-ben 795,992 millió forint, 2002-ben 876,069 millió forint volt. Forgalma 2001-ben 3,39 milliárd forint, 2002-ben 2,06 milliárd forint volt. Az ügynökség média divíziója 2001-ben önálló médiaügynökséggé alakult. A cég tájékoztatása szerint főbb ügyfeleik a Philip Morris, a Procter and Gamble, az Electroworld, az Ikea és a Pécsi Sörgyár. A Leo Burnett Budapest 2003-ban elnyerte az év kreatív ügynöksége díjat.


 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik