Belföld

A Magyar Turizmus Rt. öt régióra alapozza az ország népszerűsítését

A Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) a jövőben az ország népszerűsítésében öt régióra alapozza kommunikációját, a belföldi hálózat szervezeti átalakítása azonban nincs napirenden - közölte a társaság kedden.

Megállapodás született arról is, hogy bármilyen átalakítás csak a Regionális Idegenforgalmi Bizottságokkal történő egyeztetést követően jöhet létre.

Az MT Rt. MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a cél, hogy egyszerűsítsék a regionális megjelenéseket mind a belföldi, mind a külföldi vendégek számára. Ennek érdekében 2002. év végén született meg az elképzelés arról, hogy az MT Rt. a továbbiakban öt régióra alapozva végezze Magyarország turisztikai promócióját. “Az új koncepció nem csak az ország-marketing hatékonyságát növeli, hanem a nemzetközi trendekhez is jobban igazodik” – áll a közleményben.

Az MT Rt. 2003. szeptemberében készítette el az országot öt régió alapján bemutató úgynevezett imázskiadvány-családot, és a közeljövőben is több tematikus kiadvány megjelenése várható. A társaság a jövő évi vásári megjelenéseket is e koncepció alapján alakította ki.

A Magyar Turizmus Rt. 2004. évi marketingtervét is az öt-régiós koncepció alapján készítette el, amelyet – a szakmai szervezetek egyetértő véleményezését követően – október 7-én fogadott el a társaság igazgatósága.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik