Belföld

A BB rontja a Tv 2 bizniszét

Súlyos üzleti problémát okozhat a Tv 2-nek a Nagy Testvére, amennyiben a kereskedelmi csatorna rövid időn belül nem tudja megfordítani az egyre romló nézettségi tendenciát. Az RTL Klub reality show-ját naponta 300-500 ezerrel többen nézik, mint a Big Brothert.

Ha nem sikerül lefaragnia a Nagy Testvér nézettségének 300-500 ezres és az esti főműsoridő 8 százalékos lemaradását a Való Világhoz képest, akkor a realityüzlet nem tudja beváltani a csatorna álmait, sőt kifejezetten kellemetlen üzleti helyzetbe hozhatja sugárzóját. Pedig – a Világgazdaság információi szerint – a milliárdos beruházás csak egy sikeres második szériával termelhetne nyereséget, vagy lehetne legalább nullszaldós. Hofherr Krisztina, a Tv 2 marketingigazgatója mindenesetre cáfolta, hogy a mostani különbség üzletileg érezhető lenne, mint mondja, a hirdetők nem csak főműsoridőben reklámoznak, az egész napos közönségarányban pedig ők vezetnek. A műsorstruktúrán való változtatási kényszert azonban szükségesnek tartja a marketingigazgató.

Címkék: archívum

Ajánlott videó mutasd mind

Magyar modell: bizonygatják, hogy felkészültünk a második hullámra, de a szakadék szélén állunk

Úgy tetszik, stratégiát váltott és mindent egy lapra tesz fel az Orbán-kormány: a fertőzöttek száma már nem fontos, csak a halálesetek elkerülése és az ország működése. Csakhogy sem a tesztelés, sem a kontaktkutatás, sem a járványügy nem működik olajozottan. Ez veszélyes kombináció lehet, és bár a kormány szerint az egészségügy felkészülten várja a betegek érkezését, ezzel ellentétes hírek is érkeznek.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.