Belföld

A BB rontja a Tv 2 bizniszét

Súlyos üzleti problémát okozhat a Tv 2-nek a Nagy Testvére, amennyiben a kereskedelmi csatorna rövid időn belül nem tudja megfordítani az egyre romló nézettségi tendenciát. Az RTL Klub reality show-ját naponta 300-500 ezerrel többen nézik, mint a Big Brothert.

Ha nem sikerül lefaragnia a Nagy Testvér nézettségének 300-500 ezres és az esti főműsoridő 8 százalékos lemaradását a Való Világhoz képest, akkor a realityüzlet nem tudja beváltani a csatorna álmait, sőt kifejezetten kellemetlen üzleti helyzetbe hozhatja sugárzóját. Pedig – a Világgazdaság információi szerint – a milliárdos beruházás csak egy sikeres második szériával termelhetne nyereséget, vagy lehetne legalább nullszaldós. Hofherr Krisztina, a Tv 2 marketingigazgatója mindenesetre cáfolta, hogy a mostani különbség üzletileg érezhető lenne, mint mondja, a hirdetők nem csak főműsoridőben reklámoznak, az egész napos közönségarányban pedig ők vezetnek. A műsorstruktúrán való változtatási kényszert azonban szükségesnek tartja a marketingigazgató.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik