A befektetett összegből a légitársaság bővíti flottáját, növeli a járatok gyakoriságát, és nyártól új úti célokra – például a horvát tengerpartra – is szállítja utasait.
A SkyEurope – amely rövid fennállása alatt Szlovákia legnagyobb légitársaságává nőtte ki magát – a pozsonyi és a kassai reptérről indítja menetrend szerinti járatait, többek között Prágába, Berlinbe, Zürichbe, Milánóba, Dubrovnikba és Splitbe.
A The Times írása szerint a tíz új EU-tagország felvétele lényegesen olcsóbbá teszi majd a Kelet-Közép-Európába irányuló légi közlekedést, hiszen ezek az országok is felkerülnek az alacsony költségű repülés térképére. A csatlakozás után ugyanis a légitársaságoknak nem kell többé különleges engedélyt kérniük, ami ma még hosszadalmas, költséges és bonyolult eljárás.
Várhatóan a Ryanair és az EasyJet indul el leghamarabb kelet felé. Budapest és Varsó első tervei között szerepel. Alex McWhirter, a Business Traveller című szakmai lap munkatársa szerint a tíz új tagországba irányuló repülőutak költsége akár hetven százalékkal is csökkenhet. Erre a Nagy-Britanniával már 1998-ban külön szerződést kötött Cseh Köztársaság példája szolgál bizonyságul: Prágába korábban akár háromszáz fontba is belekerült egy repülőjegy, ma viszont a cseh főváros 76 fontért oda-vissza megjárható.