Belföld

A lábpezsegtető, a DVD és a tévé az idei sláger

24.hu
24.hu

2002. 12. 16. 09:59

Az Auchan, a Tesco, a Media Markt és az Electro World válaszai alapján idén a DVD, a tévé és a lábpezsegtetős masszírozó számít slágernek a magyar fogyasztók körében - írja a Napi Gazdaság. A felmérés szerint ezekből a termékekből a forgalmazók bőséges kínálattal és mérsékelt árkülönbségekkel készültek fel a karácsonyi rohamra. A lábpezsegtető a megkérdezett áruházak szerint a legkeresettebb háztartási eszköz, ebből mindegyik cég legalább ötféle márkát kínál. Ezek közül az egyiknek, az Electro World kivételével, mindenhol azonos volt az ára.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.