Belföld

Szépen nőtt az internetes kereskedelem idén Németországban

Idén 60 százalékos növekedést vár a német kiskereskedelem az internetes vásárlásoknál, így az online kereskedelem értéke körülbelül 8 milliárd euró lesz. Jövőre viszont már nem ilyen optimisták az eladók: az internetes kereskedelem növekedése véleményük szerint nem éri el a 40 százalékot. Ezzel együtt az interneten történő vásárlás aránya a teljes német kiskereskedelmen belül az idei 1,6 százalékról 2003-ban 2,1 százalékra növekedhet - véli az ország kiskereskedelmi szövetsége. A német kiskereskedők negyedének nyereséget termel az Internet. Az idei internetes vásárlási mérleget sokban befolyásolja majd a karácsony, mivel becslések szerint az on-line vásárlások mintegy 40 százaléka erre az időszakra esik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik