Belföld

Évente százmilliók banki szponzorációra

A szponzorációs tevékenység szinte már hozzátartozik a nagyobb bankok mindennapjaihoz, imázsához, legyen szó kultúráról, egészségügyről vagy netán sportról. Az erre fordítandó összegről azonban a legritkább esetben nyilatkoznak a pénzintézetek , ám amelyik nem volt szégyenlős, annál a százmillió forint magasságában található az összeg. A bankok által leggyakrabban szponzorált területek között található a kultúra, az egészségügy, a tehetséggondozás, ám fellelhető a sport is. Egyes pénzintézeteknél a stratégia már évek óta változatlan, míg máshol évről évre újratárgyalják. A Budapest Bank alapelve például, hogy a szponzorációnak a bank stratégiájával összhangban kell lennie, így az évek során változott annak fókusza is. A BB jelenleg a kis- és középvállalatokra fókuszál, így azokat a programokat, eseményeket és konferenciákat is támogatják, amelyek őket célozzák meg. A Magyar Külkereskedelmi Bank lépéseit a test és lélek orvoslása határozza meg: olyan ügyeket karolnak fel, amelyeknek értékmegítélésében, a rászorultság nyilvánvalóságában társadalmi konszenzus van. [Népszava]

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik