Belföld

Csökkenő értékű világmárkák

24.hu
24.hu

2002. 07. 29. 09:05

A világmárkák mintegy fele tavaly veszített az értékéből az Interbrand Corp. és a Business Week tanulmánya alapján, évente frissített listájukat azonban továbbra is a Coca-Cola, a Microsoft és az IBM vezeti, ám a Samsung lépett előre a legnagyobbat. Az idén 69,64 milliárd dollárt ér a Coca-Cola márka, ötmilliárddal kevesebbet a Microsoft, és a listavezető harmadát se az IBM. A rangsor első tíz helyezettje közé csak két nem amerikai tudott bekerülni: a hatodikra a finn Nokia és a tizedikre német Mercedes - közli a Világgazdaság hétfői száma.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Speaker giving a talk on corporate Business Conference. Audience at the conference hall. Business and Entrepreneurship event.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.