Belföld

Új neveket kapnak a mobilcégek leányai

24.hu
24.hu

2002. 07. 05. 09:02

Az elmúlt hónapokban egyre több kelet-európai mobilszolgáltatót nevezett át multinacionális befektetője saját, globális márkanevére. A lépés része a világ mobilpiacán végbemenő konszolidációnak - emeli ki elemzésében az amerikai IDC piackutató cég. A tendencia alól kivétel Magyarország, ahol a GSM-piac építését kezdő két társaság a jövőben is megőrzi bevezetett márkanevét. A sort a Vodafone nyitotta, amely a német D2 és a görög Panafon érdekeltségét Vodafone-ra nevezte át. Két legnagyobb európai versenytársa, az Orange és a T-Mobile folytatta a tendenciát. Utóbbi a közelmúltban nevezte át a cseh RadioMobil szolgáltatónál az addig használt márkanevet Pageasról T-Mobile-ra. Az Orange pedig a szlovák Globtelt és a román MobilRom által használt Dialog nevet keresztelte át sajátjára. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.