Belföld

A Nintendo az első a magyarországi játékkonzolok piacán

[FN, MTI-Eco] A magyar háztartások 8 százaléka, mintegy 300 ezer használ játékkonzolt, a legtöbb, mintegy 50 százalékuk a Nintendo termékét - közölte a BellResearch és Think Consulting. A két társaság által készített Magyar Infokommunikációs Jelentés szerint a Nintendo nagy előnye, hogy majdnem feleannyiba kerül, mint a technikailag és grafikailag fejlettebb, DVD lejátszóval is rendelkező Microsoft termék, az X-box. A konzolpiacon világelső Sony PlayStation a hazai háztartások 2,3 százalékában található meg, míg a harmadik legelterjedtebb gyártónak a Sega számít. A játékkonzollal rendelkező háztartások legnagyobb részének, 35 százalékának mindössze 5 vagy annál kevesebb játékprogramja van, bár átlagosan 15 játékprogrammal rendelkeznek. A felhasználók saját bevallása szerint ezek közül mindössze átlagosan 8 az eredeti dobozos.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik