Belföld

Mélyponton a hirdetéis ágazat – reménykeltő üzleti hírek

A PricewaterhouseCoopers felmérése szerint az Egyesült Államokban történelmi mélypontra zuhannak a hirdetési bevételek az idén és jövőre a hagyományos földi sugárzású és a kábeltévé-társaságoknál egyaránt: az előbbinél átlagosan mindössze 3,3 százalékkal nőnek a hirdetési bevételek, míg a kábeltévés cégeknél 6 százalékkal. Valamivel jobb helyzetben vannak az európai televíziótársaságok, amelyeknél - részben új csatornák beindításának köszönhetően - 2002-2006 között évi 4,2-7,1 százalékkal bővülhetnek a hirdetési bevételek a kábel-, illetve a földi sugárzású műsorszóróknál. A felhasználók költéseinek nagysága alapján az üzleti információt nyújtó szolgáltatók teszik ki a globális médiaipar legnagyobb részét: a vállalatok tavaly 69 milliárd dollárt költöttek világszerte üzleti információ vásárlására. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik