Belföld

Várat magára a Match franchise

Később hozza létre franchise-hálózatát a Csemege-Match Kereskedelmi Rt. - tájékoztatta a Világgazdaságot Denis Moisand, a társaság vezérigazgatója, hozzáfűzve ugyanakkor: ez továbbra is a célok közt szerepel, de a szervezést csupán 2004-ben kezdi a vállalat. A franchise-hoz ugyanis mindenekelőtt erős bolti koncepció, valamint a partnerek megfelelő kiszolgálásához korszerű informatikai és jól szervezett logisztikai háttér szükséges, aminek kialakítása folyamatban van. Mindenekelőtt talpra kell állítanunk a céget, és amikor erről beszélünk, az nemcsak a pénzügyi oldalt jelenti, hanem új módszerek bevezetését is - mondta Denis Moisand, rámutatva, hogy a vásárlók véleménye szerint a Julius Meinl-hálózat egy kicsit elöregedett volt, a boltok kevéssé voltak vonzóak, s bizonyos termékek már drágává váltak. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik