Belföld

Egyre kevesebb reklámot nézünk

24.hu
24.hu

2002. 01. 23. 08:35

A múlt évben a hirdetők egyre inkább a kereskedelmi televíziókba tették át reklámjaikat a közszolgálati csatornákból - derült ki az AGB Hungary adataiból. Ezzel egy időben egyre csökkent a reklámok nézésére fordított idő is, hiszen míg 2000 első három negyedévében a nézők naponta átlagosan 14,9 percet töltöttek a hirdetések előtt, addig tavaly az első kilenc hónapban már csak 14,3 percet. [Magyar Hírlap]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.