Belföld

A Ringier nem kommentálja a Népszava értesüléseit

24.hu
24.hu

2001. 11. 10. 08:45

[FN, MTI-Eco] "Sem megerősíteni, sem pedig cáfolni nem áll módomban a Népszavában megjelent pénteki hírt, mely szerint a Ringier AG bejelentette volna vételi szándékát a Népszabadságra" - közölte pénteken Kovács Tibor, a Ringier AG humánpolitikai igazgatója. "Nagy verseny van a magyar sajtópiacon, így bármilyen sajtóban megjelenő hír gyengíthetné a svájci tulajdonos pozícióit" - mondta Kovács Tibor. A Népszabadság tulajdonosváltásáról több hír jelent meg, miután nyilvánosságra hozták, hogy a magyarországi médiatörvényben előírtak miatt a Bertelsmann médiakonszernek meg kell válnia vagy a Népszabadságtól, vagy az RTL Klub kereskedelmi tévécsatornától. A jogszabály szerint ugyanis egy társaság nem szerezhet befolyásoló részesedést több mint egy országos médiumban. eddig egyik magyarországi Bertelsmann-érdekeltség sem támadta meg a bíróságon az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) augusztus végi határozatát. A médiahatóság 180 napot adott a jogsértés orvoslására.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.