Belföld

Egymilliárd forint az idei első féléves online reklámköltés

Idén az első félévében 1,07 milliárd forint értékű internetes reklámfelületet vásároltak a hirdetők Magyarországon, a tavalyi év első félévében mért 627 millió forint után - adta hírül a Magyar Reklámszövetség internetes tagozata. A hazai reklámpiac stagnálása mellett az online reklámozás továbbra is dinamikusan fejlődik, ezt jelzi a több mint 70 százalékos növekedés - véli Novál Péter, a szervezet vezetője. Az internet-használat intenzitásának növekedésével párhuzamosan új hirdetők jelentek meg folyamatosan a piacon elsősorban az autóipar és az FMCG-szektorból. Ezzel párhuzamosan a médiatulajdonosi oldal stabilizálódott. Az online kommunikációs eszköztár tovább bővült, a hirdetői igények kiszolgálására az ügynökségek és a médiatulajdonosok újabb kreatív és innovatív megoldásokat vezettek be. Részletek az MRSZ oldalain

Ajánlott videó

Olvasói sztorik