Belföld

A Burger King és az AOL Time Warner marketing-megállapodást kötöttl

24.hu
24.hu

2001. 11. 07. 09:50

[FN, btl.hu] A Burger King gyorsétterem-lánc és az AOL Time Warner Inc. bejelentette, hogy több évre szóló marketing-megállapodást kötöttek, hogy keresztpromótálják termékeiket . Az együttműködés első lépéseként megújul a www.brugerking.com, amelyen ezentúl a gyorsétterem-lánc vendégei már nemcsak az ínycsiklandozó finomságokról tájékozódhatnak, de zenéket és filmeket is letölthetnek az AOL Timew Warner adatbázisából. A Burger King kampányokat indít a TNT és a CNN csatornákon és a nyomtatott sajtótermékekben (Time People, Sports Illustrated) és az AOL-hoz kötődő weboldalakon (AOL, Netscape, Compuserve). Az étteremhálózat cserébe kitelepíti az AOL reklámanyagait 11 ezer vendéglátó helységébe, illetve a Burger King lánc technikáját is az AOL biztosítja.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.