Egymással szomszédban élő szegény és gazdag család áll annak a karácsonyi reklámnak a középpontjában, amit mostanáig több mint nyolcmillióan láttak a legnépszerűbb videómegosztó platformon, írja a BBC.
A Kaufland német hipermarketlánc által kitalált történet lényege, hogy a gazdag család egy hatalmas házba költözik, de csak utána vették észre, hogy a szomszéd telken egy édesanya egyedül neveli fiát egy kis lakókocsiban.
A gazdag szülők kislánya és a szegényebb körülmények között élő kisfiú barátságot köt, de előbbi apja úgy dönt, kerítést húz fel a telekhatáron.
A gyerekeket ugyanakkor ez sem tántorítja el attól, hogy játszanak egymással és megtalálják a módját a közös kikapcsolódásnak.
A kislány aztán karácsony estéjén egy ajándékot akar odaadni a fiúnak, de a kerítés miatt ezt nem tudja megtenni. Amikor apja látja a csalódottságát, végül lebontja a kerítés egyik elemét, és este a szomszéd családdal együtt is vacsoráznak annak a helyén a hóesésben.