A vezérigazgató konkrét számokat nem közölt, ám utalt arra, hogy előfizetőik száma még nem éri el a százezret. Összehasonlítási alapnak a TELE2 cseh leányvállalatát említette meg, amely két és fél éve működik és ez idő alatt 300 ezer előfizetőt szerzett. A nemzetközi tapasztalatok egyébbiránt azt mutatják, hogy a TELE2 egy-egy országban 15-25 százalékos részesedésre tud szert tenni a vezetékes lakossági piacon.
A TELE2 egy hálózattal nem rendelkező távközlési szolgáltató, amely nagykereskedelmi áron vásárol szabad kapacitásokat az adott ország vezetékes cégeitől. A társaság nem épít ki és nem fektet be új hálózatba, így a megtakarításokat előfizetőiknek adják vissza kedvezmények formájában. A TELE2-t választó ügyfeleknek meg kell tartaniuk addigi előfizetésüket, és az alternatív szolgáltató szolgáltatását egy előhívó szám tárcsázásával vehetik igénybe.
A nyolcfős cég vezérigazgatója problémaként elmondta, hogy az Európai Unióban egy előfizetővel kapcsolatban 5,67 eurót kell fizetni adminisztrációs díj címén az új szolgáltatónak a régi számára. Magyarországon azonban ez az összeg 77-181 százalékkal nagyobb, attól függően, hogy melyik szolgáltató ügyfele választja a TELE2-t.