Szórakozás

Milliókat költöttünk Zámbó Krisztiánra

Az énekes a szezon közepén még lehetett volna harmadik is.

Nem volt kérdés ki nyeri az X faktort. Legalábbis az RTL most nyilvánosságra hozott adatai szerint. Oláh Gergő az első adástól magasan alázta a mezőnyt nemcsak a hangjával, hanem a rá leadott szavazatok számával is. A táblázat szerint már az első élő show alatt 30 százalék fölött volt a szavazati aránya, miközben a riválisok java tíz százalék alatt maradt. A számokból az is jól látszik, hogy a hangokkal adásról adásra küzdő Zámbó gyerek, egy ideig simán hozta a harmadik helyet. Sőt. Több adásban verte a későbbi második és harmadik helyen végzett lányokat.


Kattintson a táblázatra a nagybb méretért! – Forrás: Origo

Zámbó Krisztián bő 10 százalékkal kezdte az élő adásokat. Később ezt 12-re tornázta fel. A negyedik adásnál már 14 alatt járt valamivel, utána azonban, köszönhetően az erős bulvárkampánynak, esni kezdett. A végén bő 9 százalékkal esett ki – a mentorok azon a héten a nála kevesebb voksot kapott Stone-nak adtak még egy kis időt, aki abban az adásban a szavazatok alig több mint 5 százalékát kapta.

A dokumentum alapján az is kiszámolható, hogy a válsággal sújtott magyar nézők mennyit költöttek a legnagyobb kereskedelmi televízió szombat esti műsorára. A VG számításai szerint a tényleges sms-szám valahol 22 és 36 ezer között van. Nagyságrendileg ugyanakkor ebből már meg lehet határozni, hogy mennyit fordítanak szavazásra a nézők: mivel egy sms, illetve egy hívás díja 330 forint, a voksolásra költött összeg biztosan meghaladta a 7 milliót, de nem érte el a 12-t.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik