Szórakozás

Tartalmi és arculati változások a VIVA Televíziónál

Teljes tartalmi és arculati megújulással vág neki a tavaszi-nyári szezonnak a VIVA Televízió, Magyarország vezető ifjúsági- és zenecsatornája.

Az új műsorok és a régi, eddig is sikeres formátumok felújítása mellett a televízió arculata is megújul. Ennek keretében a csatorna új logót és letisztultabb, modernebb, minden műsorra kiterjesztett egységes képi világot is kap.

Új műsorokkal és letisztult megjelenéssel indul neki a tavasz-nyári szezonnak a VIVA Televízió. A megújult Megálló és a közelmúltban indult RandomMarci mellett áprilisban már új arcokkal és felfrissített koncepcióval jelentkezik az Interaktív és szintén áprilisban érkezik a Popland című 70 részes latin-amerikai fiataloknak szóló sorozat is.

A VIVA ugyanakkor megmarad zenecsatornának, ezért a továbbiakban is fontosak lesznek a zenei tartalmak: az Út a csúcsra című műsorban egy-egy népszerű előadó pályáját mutatják be, míg a VIVA karaoke-val ismert számok karaoke-verziójával melegíthetnek a nézők az esti bulira péntekenként. A csatorna fontosnak tartja, hogy zenei kínálatában azoknak a magyar trendeknek is helyet tudjon biztosítani, amelyek eddig nem, vagy csak nehezen kerülhettek képernyőre. A VIVA eddigi műsorvezetői közül Iszak Eszter továbbra is a csatorna meghatározó szereplője lesz, és a Chart Show mellett műsorvezetőként visszatér a megújult Interaktívba is.

„Több új műsort indítunk a VIVA Televízión, amelyekről azt gondoljuk, hogy nézőink szívesen követik majd. Áprilisban debütál a Popland című latin-amerikai sorozat és néhány hete látható a RandomMarci, amely egy saját gyártású tinireality. A közelmúltban reality-roadshow elemekkel felújított, eddig is sikeres Megálló mellett pedig ráadásként hamarosan megújult formában tér vissza az Interaktív is – mondta el Lakinger József a Viacom marketing menedzsere a tartalmi újításokkal kapcsolatban. – Mindezek mellett arra is szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a jelenlegi magyar popzenében sok olyan trend van, amelyek eddig nem feltétlenül tudtak képernyőre kerülni. Törzsközönségünk igényeinek szem előtt tartásával szeretnénk ezeknek az áramlatoknak is helyet adni zenei kínálatunkban. – tette hozzá a szakember.

A tartalmi változások mellett a teljes arculat is megváltozik április 2-án reggel hat órától. A megújulás középpontjában a régi, lekerekített szélű logó szögletesre cserélése lesz, ehhez igazodik majd a csatorna többi, arculati szempontból különálló tartalma is.

„A VIVA új arculata a geometrikus elemeket és formákat helyezi a középpontba, így követve a legújabb nemzetközi trendeket. A vibráló színeket letisztultabb formák és egy modern, a fiatalokhoz közelebb álló képi világ váltja fel – nyilatkozta Lakinger József hozzátéve: „A megújulás központi eleme a logó változása lesz. A korábbi, lekerekített szélű, színes logót egy letisztultabb, szögletes formába öntjük, majd ebből vezetjük le az arculat további elemeit is a klipek címének feliratától a műsorok címéig, így egységesítve az eddig külön életet élő VIVA tartalmakat.”

A VIVA új arculata április 2-án, hétfőn reggel hatkor debütál az ifjúsági csatornán.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik