Európa vezető diszkont légitársasága 387 millió fontsterling nyereségre tett szert január-június között, ez 80 százalékkal több az egy évvel korábbi 215 milliónál. A bevételek 2 százalékkal 1,8 milliárd fontra csökkentek, miután a jegyárak átlagosan 17 százalékos csökkenését – 39 euróra – jórészt ellensúlyozta az utasforgalom 15 százalékos bővülése, 36 millióra.
A társaság vezérigazgatója, Michael O’Leary utalt arra, hogy a harmadik és a negyedik negyedévben a 20 százalékot is elérheti a jegyárak csökkenése. Ennek ellenére az év egészét tekintve profitot fog termelni a vállalkozás, miközben nagyon sok versenytárs veszteséges,vagy éppenséggel a túlélésért küzd.
A költségek további csökkentése jegyében O’Leary azt fontolgatja, hogy a jövőben megszüntetik a jegyértékesítési pultokat, és az utasok automatáknál vehetik majd meg a jegyet.