A legtöbb modellnél körülbelül hét éves gyártás után következik a termelés leállítása. Ám az Octavia Tour esetében nincs szó a gyártás befejezéséről – mondta el Detlef Wittig, a Skoda elnöke az Automotive News Europe-nak.
Az 1996-ban bemutatott modell azért marad a piacon, hogy konkurenciát teremtsen a rendkívül sikeres Dacia Logannak, bár az új Octavia érkezése miatt 2005-ben 54,2 százalékkal visszaesett a Tour gyártása.
Bár a Skoda Octavia Tour 25 centivel hosszabb, mint a Dacia Logan, a Romániában készülő modell tengelytávja közel 12 centivel nagyobb cseh vetélytársáénál. Így az utasok hasonló méretű utastérre számíthatnak, mindamellett a csomagtérben sincs nagy eltérés. Itt a Skoda 528 litere áll szemben a Logan 510 literes csomagterével.
A Skoda Ukrajnában és Indiában is szeretné növelni eladásait, Kazahsztánban pedig új összeszerelő üzemet terveznek. Emellett Ázsiában és Kelet-Európában várhatóan a Fabiából is piacra dobnak egy igazán olcsó lépcsőshátú változatot, 2007-ben. Az autót Indiában gyártják majd, ott kezdődik meg elsőként az értékesítés is. Később Pakisztánban és Srí Lankán is bevezetik a kocsit.