Gazdaság

Ennyit nyert a Vodafone az Éden-botránnyal

Eden-Hotel(210x140).jpg (éden hotel, )
Eden-Hotel(210x140).jpg (éden hotel, )

Éden Hotel

Fenntartva, hogy a felháborodás őszinte, azért tagadhatatlan, hogy sok PR-os számára álom, hogy egy nap minden címlapon a cég szerepeljen.

Csak az online magazinok és hírportálok közül 33 címlapján jelent meg a cég elhatárolódása. Ezeken a felületeken fizetett hirdetés egy napra 7 milliós listaáron jeleníthető meg, derült ki a marketingszoveg.com elemzéséből.

Ez az összeg az úgynevezett listaárak összege – mondja a gyűjtést vezető Sipos Zoltán tartalommarketing-specialista.A net-net ár, tehát az ügynökségi és más kedvezmények utáni összeg nyilván ennél alacsonyabb is lehet. Viszont ezt kompenzálja, hogy kiemelt helyen jelentek meg az anyagok, és nem szponzorált anyagként.

A hír villámgyorsan berobbant a közösségi médiában is, televíziós és rádiós megjelenéseket vont maga után. Bár ezek összesített értékét csak megbecsülni lehet, az biztos, hogy jót tett a márkanévnek a hirtelen jött népszerűség. A szakember szerint a teljes kampányérték elérheti az 50 millió forintot.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik