Belföld

Új hirdetési magazinnal “színesíti” kínálatát az Expressz Kiadó Rt.!

Expressz Színes Autó néven új - kizárólag színes hirdetésekkel megjelenő - magazint indított az Expressz Kiadó Rt.

A kiadó lapcsaládjának immár ötödik tagja abban is újdonságnak számít, hogy az Expressz magazinjai közül elsőként közöl szerkesztőségi anyagot így többek között teszteket, vásárlási tanácsokat, összehasonlító elemzéseket, technikai ismertetőket.
A cikkeket a Totalcar.hu Kft. munkatársai írják, szerkesztik.

Amint Gombos Pétertől az Expressz Kiadó Rt. marketingvezetőjétől megtudtuk az Expressz Színes Autó megjelenése egyrészt a dinamikusan növekvő autóhirdetési piac szegmentáltabb kiszolgálása érdekében jött létre, tovább erősítve ezzel az Expressz piacvezető pozícióját, másrészt egy újabb állomása annak a “színesítési” folyamatnak is, amely az Expressz újság múlt év decemberi nyomdaváltásával kezdődött.

Expressz Színes Autó néven új – kizárólag színes hirdetésekkel megjelenő – magazint indított az Expressz Kiadó Rt.
A kiadó lapcsaládjának immár ötödik tagja abban is újdonságnak számít, hogy az Expressz magazinjai közül elsőként közöl szerkesztőségi anyagot így többek között teszteket, vásárlási tanácsokat, összehasonlító elemzéseket, technikai ismertetőket.
A cikkeket a Totalcar.hu Kft. munkatársai írják, szerkesztik.

Az új helyen – a Szikra Lapnyomdában – már lehetővé vált, hogy az Expressz hirdetési újság, a kiadó piacvezető hirdetési napilapja – a hasonló újságok közül egyedüliként – minden oldalán színes nyomással jelenjen meg.

Gombos Péter jelezte továbbá, hogy az Expressz Színes Autó hirdetői számára az amúgy is igen kedvező hirdetési tarifából – bevezető akció keretében – még további, rendkívüli kedvezményeket, un.”csomagárat” biztosítanak, ha ügyfelük a – 220 000 olvasóval rendelkező Expressz Képes Autó magazinnal – közös megjelenést választja.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik