Az alábbi felvételt James Sexton ausztrál üzletember tette közzé Twitter-oldalán. A felvétel jól mutatja, hogy az elmúlt száz év alatt milyen változáson ment át az óceánjáró monstrumok építése, és milyen „piciny” az 1911-ben vízre bocsájtott, és kora legnagyobb utasszállító hajója, a 2010-ben vízre bocsájtott Allure of the Seas, a mostani legnagyobb utasszállító óceánjárójához képest.
A Titanic, és a mostani legnagyobb óceánjáró – érzeni a különbséget
Fotó:Twitter
Az alábbi képen, amelyet a Gizmodo egyik kommentelője osztott meg, pedig az látszik jól, mennyivel kecsesebb és elegánsabb volt a Titanic, az Allure-hoz, egészen pontosan annak testvérhajójához, az Oasis of the Sea-hez képest, amelyek gyakorlatilag úszó dobozok. Vagy, ahogy a Gizmodo írója megjegyezte: a modern óceánjárók óriási úszó marhaszállítók, „szórakozási lehetőségekkel”.