Kultúra

Ezért vetített kormánypropagandát a Cinema City a gyerekeknek szóló Zootropolis 2 előtt

Megindokolták, hogy miért nem problémás a kormányzati hirdetés vetítése, ugyanakkor elhatárolódtak a konkrét pártpolitikai hirdetésektől.

Tompos Márton csütörtökön arról írt, hogy a Cinema City a Zootropolis 2 egy vettése előtt a Campona mozijában családi adócsökkentésről szóló kormánypropagandát vetített.

Abszolút semmilyen morális vagy erkölcsi határ nincs, amit a Fidesz ne lépne át, ha a kampányról van szó. Most éppen a moziban tettek kormánypropagandát egy gyerekfilm elé

– írta.

Ennek kapcsán lapunk eljuttatta a kérdéseit a Cinema City sajtóosztályához, amire Buda Andreától, a cég marketing- és PR-igazgatójától kaptunk választ.

Eszerint a médiafelületeik értékesítését a hozzájuk tartozó New Age Advertising végzi, a reklámok befogadásakor pedig a vonatkozó hazai jogi szabályozások mellett a hazai filmbesorolási rendszer követelményeit, illetve a saját, valamint a Cinema City etikai elveit is figyelembe veszik.

A reakcióból kiderül: a reklámoknak magunknak nincs korhatár-besorolása, a Tompos által kifogásolt, a Miniszterelnöki Kabinetiroda megbízásából, a New Land Média által megrendelt félperces reklámfilm

nem tartalmaz olyan elemeket, amelyek ezek bármelyikét is megsérthetik.

Tompos Márton / Facebook

A levél hozzátette:

A Cinema City korábbi gyakorlatának megfelelően a továbbiakban is tartózkodik konkrét pártpolitikai hirdetések vagy az olyan üzenetek megjelenítésétől, amelyek célja a nemi, vallási, nemzetiségi csoportok vagy egyének elleni hangulatkeltés, továbbá veszélyeztetik a kiskorúak szellemi és érzelmi fejlődését.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik