Előrebocsátjuk, reklámról lesz szó. Nem tévedtünk, itt a Webesfelvágottban van a legjobb helyen. Klasszikus vírusvideóról van szó (állítólag), és mint ilyenben, a termék ott van valahol az orrunk előtt, de természetesen olyan anyaggal bombáznak, ahol ez másodlagos és amely látványos annyira, hogy továbbküldjük.
A Samsung nem fektetett nagy energiát a filmbe, inkább egy optikai csalódást, egy trükköt hívtak segítségül. A látványt sima kinyomtatott lapok fogják szolgálni, illetve egész pontosan a rajtuk lévő képek. Ezeket anamorf módon torzították el, így abszolút térszerűek.
Azt már többször átvettük régebbi cikkeinknél, hogy mi is okozza az optikai illúziót, de itt a végén vegyük át újból a rend kedvéért. Tehát; a szem a megfelelő információt juttatja az agy részére, azonban az agy ragaszkodik ahhoz, hogy a hiányosnak látszó részeket kipótolja. Ezáltal a megfelelő információt tévesen dolgozza fel, vagyis esetünkben olyan helyen is térbeliséget érzékel, ahol az nincs is jelen.