2009 nyara – az eddig évszakhoz képest – egyenletesebb és napsütésekkel jócskán telítettebb kánikulai napokat hozott. Akkor jó érzékkel mutatta be a világhírű francia ásványvízgyártó cég körkorizó kisbabákra épülő reklámfilmjét.
Az élőszereplős klipben tökéletesen sikerült ötvözni a valós és digitális világot, ezzel a kisrácok mozgása hiperrealisztikussá válik. Igazi akrobaták lesznek belőlük, virtuóz trükkjeik elkápráztatják a nézőt. Nem is maradt el a siker, egy év alatt több mint 25 millióra növekedett a megtekintések száma.
Ami még figyelemre méltó, hogy a rendező old school-ra vette a figurát, hiszen a kis pelenkások a mai soros görkorik helyett az egykor hagyományos, párhuzamos görkorcsolyákban szelik az aszfaltot, a nyolcvanas évek Rapper’s Delight című slágerének feldolgozására.
Itt pedig az “így készült” verzió.