A kínai SERES Group 2005 óta exportálja a SERES és DFSK márkákat világszerte, több mint 70 országba (többek között Olaszország, Egyesült Királyság, Franciaország és Németország). 2022-ben az alternatív meghajtású járműveinek értékesítése a tengerentúlon 193,5 százalékkal nőtt az előző évhez képest – olvasható a vállalat közleményében.
A SERES és a DFSK széles termékpalettával érkeznek hazánkba is, még 2024 során. A magyarországi nyitással párhuzamosan további 11 európai országban egyszerre kezdik meg terjeszkedésüket.
A személyautók mellett megjelennek a kishaszonjárművek is (dobozos és platós kivitelben egyaránt), az autókat a lehető legváltozatosabb hajtásláncokkal kínálják a „megfizethető” kategóriától a high-tech és nagyteljesítményű modellekig.
Testvérmárkák révén értékesítésük közös szalonban történhet. Ebben az évben 4-6 márkakereskedést terveznek nyitni, míg 2025-re ezt a számot 10-15-re növelnék. A Duna Autó Cégcsoport az első teljes évre 1 százalékos piaci részesedési célt tűzött ki.
A tisztán elektromos és hatótávnövelt kínálattal érkező SERES 4 modellel, míg a DFSK választékában a hagyományos és elektromos meghajtású járművek egyaránt megtalálhatóak lesznek. A bevezető kínálatban 3 személyautó modell és 4 kishaszongépjármű érkezik a magyar vevőkhöz.
Magyarországra érkező SERES modellek:
· SERES3 BEV
· SERES5 BEV
· SERES5 REV
· SERES7 REV
Magyarországra érkező DFSK modellek:
Személyautók
· DFSK 500 (ICE)
· DFSK 600 (ICE)
· DSFK E5 (PHEV)
Haszongépjárművek
· DFSK C31, C35 (ICE)
· DFSK EC31 (BEV)
· DFSK EC75 (BEV)