Tech

A legdrágább játékokat is teleraknák reklámokkal

Westend61 / Getty Images
Westend61 / Getty Images

Az Electronic Arts a játékipar egyik legnagyobb külső fejlesztőjévé nőtte ki magát: a Battlefieldtől a Need for Speed-en át a sportjátékokig, minden megtalálható a repertoárjában. A cég vezérigazgatója azonban azt tervezi, hogy még az AAA-játékokba is beépíti a reklámokat, írja a GameRant.

Az EA korábban is kísérletezett a játékon belüli hirdetésekkel, ami gyakran ellenérzést váltott ki a rajongók körében. A The Sims 4 idei év eleji frissítése például telerakta reklámokkal a szoftver, és az UFC 4 is utólag lett megtoldva hirdetésekkel.

Nemrégiben egy értekezleten beszélt Andrew Wilson, az EA vezérigazgatója a cég álláspontjáról a játékon belüli hirdetésekkel kpacsolatban. A vezető szerint a fejlesztőcég „dinamikus hirdetések bevezetését” tervezi a nagy költségvetésű, közönségkedvenc játékoknál.

Bár a tervezés még korai szakaszában van, a cégvezető szerint nagy bevételeket hozhatnak a reklámok.

Az idei év egyébként a hírek szerint csendesebb lesz az EA háza táján. 2023-ban több nagy horderejű játék debütált a stúdiónál: például a Dead Space remake és a Star Wars Jedi: Survivor is. Az EA ezért jelezte, hogy bár szokásos módon kiadja éves sportjátékait, a Battlefield és a The Sims következő része még nem jelenik meg idén.

Kapcsolódó
A Jedi: Survivor ismét olyan Star Wars-kaland, ami nem okoz csalódást
A fejlesztőknek sikerült megugrani a korábban igen magasra helyezett lécet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik