Játékra invitálta Facebook-rajongótáborukat ÖsszeEsküvők Ricsi, ám balhé lett belőle. A kaszinótulajdonos fiú és kedvese, Niko élvezik a népszerűséget, ám kis vetélkedőjük most fordítva sült el.
“Töltsetek fel képeket, videókat az oldalra! Azzal aki a legtöbb lájkot gyűjti egy adott feltöltésre január 10-ig, vagy találkozunk, vagy ha ez nem megoldható, akkor egyóras privát videókonferencia tartunk vele!” – olvasható a TV2 valóságshow-ja ezüstérmeseinek oldalán.
Fotó: TV2
MIndeddig úgy tűnt, hogy Niko és Ricsi rajongói összetartó kis csapatot alkotnak és egy emberként odavannak a “gengszer” párosért, most azonban elszabadultak az indulatok. Az oldal követői eleinte nem igazán tudták értelmezni, mi is a “feladat”, később pedig már az ötletgazdát “kóstolgatták”. Volt, aki egyenesen azt vágta Ricsiék fejéhez, hogy rém unalmas már, hogy kamerák előtt édelegnek, más pedig azt kifogásolta, hogy miért kellene most, a műsor végeztével is küzdenie kedvencéért. A kommenteket természetesen Ricsi is követte, de egy ponton túl nála is elszakadt a cérna, és kijelentette, hogy aznap már a szokásos napi streammel sem jelentkeznek.
“Én egyenlő rangú partnerként nézek rád, és nem mint valakire, akiért harcolni kell. Sajnálom, ha ezen bedurcizol. Tudod jól, hogy imádás van a részemről….de ez csak addig tarthat, amíg nem érzem magam alsóbb rendűnek” – írta pédául egy rajongólány, aki az ÖsszeEsküvők kezdetétől állandó online néző és a chatfal résztvevője volt.
A legfanatikusabbakat persze az üzenőfalon kibontakozó vita és – a sokak szerint január elsejei másnaposságnak köszönhető – feszültség sem tántorította el a képek elkészítésétől, így mostanra Niko hivatalos oldala különféle videókkal és fotómontázsokkal van tele.
Amikor véget ért a valóságshow, Ricsi a Hír24-nek elmondta, hogy könnyeket csalt a szemébe rajongótáboruk kitartása. Akkoriban úgy fogalmazott, amíg egykori nézőik szeretnék, ők nem tűnnek el a szemük elől. Azt azonban, hogy miként közelednek Facebook-követőikhez, nagyon meg kell gondolniuk. Egykori valóságshow-szereplőként nehéz fenntartani a folyamatos érdeklődést, és ahogy a példa is mutatja, fel kell készülniük a támadásokra is. Ez pedig náluk rutinosabb médiaszereplőknek sem mindig megy…