Belföld

Előbb egy teli InterCity-re, majd pótlóbuszra, végül metróra szállították át a Zürich-Budapest járat utasait

MTVA/Bizományosi: Róka László
MTVA/Bizományosi: Róka László

Csütörtök délelőtt a Zürich, valamint közvetlen kocsikkal Stuttgart felől érkező, Hegyeshalomból 7:28-kor a Keleti pályaudvarra továbbindult Kálmán Imre EuroNight mozdonya Komáromnál meghibásodott, emiatt jelentős késéssel közlekedik tovább, közölte Facebook-oldalán csütörtökön a MÁVINFORM.

Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy az utasok előbb a Savaria Intercity-vel utazhattak tovább Tatabányáig, amely általában is tele van, de ez a vágányzárak miatt ma még inkább igaz volt.

Innen aztán IC pótlóbuszokkal juthattak el az érintettek Budapest-Kelenföldre, Kelenföld vasútállomás és a Keleti pályaudvar között pedig az M4-es metrót vehették igénybe.

Legutóbb két napja azon a vasúti fővonalon állt le a közlekedés, ahol Lázár János azonnali felújítást rendelt el. Vitézy Dávid nemrég arról beszélt, hogy a miniszter érkezése óta a tíz legjobb szakemberből kilenc elhagyta a MÁV-ot.

A MÁV körüli problémákról alábbi cikkünkben írtunk bővebben:

Kapcsolódó
Negyven–ötven év a MÁV vonatainak átlagéletkora, 1000–1500 milliárd forintos a lemaradás
A MÁV-Volán-csoport lapunk megkeresésére elismerte, hogy a vasútnak mind a járműállománya, mind a vasúti pályája elöregedett. Vitézy Dávid szerint a szemléletváltás nehézsége mítosz, a vasúti beruházások jelentős része pedig 15–30 év alatt megtérül.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik