Light

Genszterkorzó szerelvénye

Avagy hogyan reklámozzuk egy kosztümös sikersorozat második évadát? Időutazással egyenesen az 1920-as évekbe.

A Martin Scorsese produceri támogatásával létrejött sorozat – amelynek egyébként az úgynevezett pilotfilmjét, azaz a hosszabb, bevezető epizódját ő rendezte – a szesztilalom idején játszódik az Egyesült Államokban, Atlantic City városában.

Az HBO saját gyártású szériájában maximális figyelmet fordított arra, hogy a múlt század húszas évei Amerikájának a hangulatát a legteljesebb mértékben visszaadja.

A korhangulat erősítésére annyira rámentek, hogy a sorozat második évadát New Yorkban egy a korszakot idéző, eredeti metrószerelvény üzembeállításával hirdették.

A tuti most is nagyon bejött az televíziós társaságnak, hiszen a híradások azonnal felkapták a titokzatos járművet, és rajongók ezrei kezdtek zarándoklatba a föld alá, csakhogy egy kanyart mehessenek a múzeumi “vassal”.

A jelmezes színészek felbukkanásával azért emelhették volna a műsorszám fényét, hiszen így még vonzóbbá tehették volna az utazást.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik