Élet-Stílus

Heidi Klum és 18 éves lánya fehérnemű márkát reklámoznak: a netezők nem tudják ezt hová tenni

Photopix / GC Images
Photopix / GC Images
A kommentelők szerint kicsit korai volt ez a kollaboráció a modell lányának.

Heidi Klum és lánya, Leni Klum lettek az Intimissimi új fehérnemű-kollekciójának új arcai, derült ki a cég Instagram-posztjaiból. A két Klum közös videóban és fényképeken népszerűsíti a fehérneműket.

A poszt alatti kommentekből az tűnik ki, hogy a netezők nem tudják nagyon hová tenni a látottakat. Többen azt fogalmazták meg, Klum lehetett volna szigorúbb is a tárgyalások alatt, elvetve az ötletet, hogy lányát reklámarcnak válasszák. Mások azt emelték ki, a bizarr videó elindíthatja a fiatalabb Klumot a modell pályán, ami nem feltétlenül az ő választása lesz.

  • „Szeretem azt hinni, hogy progresszív vagyok ezekben a dolgokban, de anya és lánya fehérneműben ugyanazon a forgatáson… hát elég furcsa.”
  • „Hihetetlenül szomorú! Most Heidi fehérneműben vonszolja a lányát a kamera elé, hogy magát fényezze. Ez a lány még csak 18 éves, nemrég még posztolni sem engedte őt az Instán az anyja!”
  • „Annyira nem illik ez a márka profiljához!”

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Intimissimi (@intimissimiofficial) által megosztott bejegyzés

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik