Gazdaság

Majdnem 1 milliárdos megbízással népszerűsíthetik Balássy cégei a Hungary turisztikai márkát

Marjai János / 24.hu
Marjai János / 24.hu

Nettó 980 millió forintos közbeszerzési megbízást nyert el Balásy Gyula két cége, hogy a Hungary mint turisztikai márka külföldi kommunikációját megtervezze és kivitelezze – írta meg az Alfahír. Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. online ügynökségi feladatokat (bannerek, online tartalommenedzsment, e-Direkt Markting, közösségi média, keresőoptimalizálás), médiaügynökségi feladatokat (médiastratégia, médiamix, médiaterv, médiavásárlás, utánkövetés) fog végezni, valamint marketing- és dekorációs eszközök gyártását kell, hogy elvégeztesse.

A hirdetmény szerint a célországok Ausztria, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Románia, Németország, Oroszország, Szerbia, Horvátország, Hollandia, Franciaország, az Egyesült Királyság, az Amerikai Egyesült Államok, Kanada és Kína.

A megrendelő Visit Hungary Zrt., mely az Orbán Ráhellel is kapcsolatba hozott Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalata. A keretösszeg 70 százalékára vállalt a megbízó lehívási kötelezettséget.

Legutóbb 12 milliárd forintos megbízást nyertek el Balásy Gyula cégei.

Kapcsolódó
12 milliárdos kormányzati tendert nyert két Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó cég
Turisztikai kampányokat és kutatásokat rendeltek meg tőlük.

2020-ban 4208 millió forint osztalékot termeltek kormánypropagandás cégei Balásy Gyulának.

Kapcsolódó
4208 millió forint osztalékot termeltek a kormánypropagandás cégek Balásy Gyulának
Rekord bevételt hoztak a Rogán Antal-féle hivatal állami megrendelései. Még mindig kifizetődő a plakátkampány.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik