Szokatlan étlapjával hívta fel magára a figyelmet egy kanadai étterem.
Van Montrealban egy kínai étterem; valószínűleg sosem ismertük volna meg itt a világ túlsó végén, ha nem ennyire zseniális marketinghúzást alkalmaznak. Az Aunt Dai (Dai néni) étteremről az internetezők áradoznak a Twitteren, azonban nem a csodás ízek vagy a széles kínálat tetszett meg nekik, hanem ahogy a tulajdonos jellemzi saját ételeiket a menün.
Az egyik ételnél például megjegyzi, hogy a marhahúsokat kis pálcákra tűzték, de nem egy vendég akadt, aki megvágta a száját, mert azt hitte, csak egy keményebb falat van a szájában (ahogy írja a tulaj: „bizonyára bizarr show-kat néztek a kínai konyháról”). A narancsos marháról pedig azt írja: az egyik csirkés ételükhöz képest
ez nem annyira finom. Mindegy, nem vagyok az észak-amerikai kínai konyha rajongója, de döntsétek el, ahogy érzitek.
Egy harmadik étekhez azt írja, ez az egyik legnépszerűbb fogás Kínában, ő maga is mindig azt rendelt, amikor még ott lakott.
Mivel annyira magasak az elvárásaim ezzel az étellel kapcsolatban, az igazat megvallva nem rajongok annyira a mi változatunkért.
Persze aztán hozzáteszi, hogy amit ők kínálnak, az is nagyon finom, csak ő kicsit más ízekhez szokott hozzá.
Egy negyedik ételhez pedig annyit fűzött, hogy nem olyan régóta szerepel az étlapjukon, és bár a vendégek körében rendkívül népszerű ez a fogás, neki még nem volt rá alkalma, hogy megkóstolja.
Úgy tűnik több időt kellene fordítanom arra, hogy az éttermünkben egyek.
Aunt Dai is my favourite Chinese restaurant in Montreal, but the REAL treat is the menu, featuring extremely honest commentary from the owner. pic.twitter.com/FpA1xt0GrF
— Kim Belair (@BagelofDeath) January 10, 2021
A kommentelőknek nagyon tetszettek az őszinte és vicces jellemzések, úgyhogy vélhetően a sikeres marketingakció hamarosan meglátszik majd a vendégszámon is.