Belföld

Forgalmazók az akciós DVD-k ellen

Óriási a kereslet az ezer forint alatti DVD-k iránt, a hiper- és szupermarketek dugig vannak kifutott, akciós árú filmekkel. A két legnagyobb forgalmazó viszont nem nézi jó szemmel a túlzott akciókat - olvasható a Világgazdaságban.

Az InterCom úgy véli, versenyhátrányba kerülnek a főleg kisebb, független piaci szereplők által támogatott akciós termékek miatt. Továbbá úgy vélik megtévesztik a fogyasztókat, hiszen B és C kategóriás, kifutott filmeket kínálnak a színvonalas újak kárára.

Danks Emese a Tesco Global Áruházak Rt. kommunikációs igazgatója szerint hatalmas az igény az akciós DVD-k iránt a karácsonyi ajándékozási időszak egyik slágerét a DVD-lejátszók jelentették, amelyeket olcsón lehetett megvásárolni az ünnepek előtt. Mindez jelentős keresletnövekedést okozott. Mint mondta: a Tesco DVD-forgalmának mintegy fele az akciós termékekből származik.

A kisebb forgalmazóknak viszont a nagy tételben történő értékesítési lehetőség miatt továbbra is megéri az akciózás. A Best Hollywood egyes akciós filmjei például 990 forintért kaphatók és az idei évben duplázni szeretnék forgalmukat. Tavaly egymillió darabot gyártottak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik