A Sláger a tavalyi évben, ügynökségi jutalékokkal együtt, 4,4 milliárd forintos nettó árbevételt ért el a korábbi, évi 3,1 milliárd után. A rádió új ügyfeleinek a száma 2003-ban 76, míg 2004-ben 112 volt.
Az említett korosztályban fennállása óta piacvezető Danubius Rádiónál jelentős változások történtek az utóbbi időben, többek között Fischer András vezetésével távozott a korábbi menedzsment. A Danubiusnál nem kívánták egyelőre nyilvánosságra hozni a tavalyi év – ügynökségi jutalékokkal együtt számított – nettó árbevételét. Egy korábbi, a Danubius Sales House által készített piaci becslésből annyit lehet tudni, hogy a Danubius 2003-ban 3,32 milliárd forintos nettó hirdetési árbevételt ért el.
A rádiós piac harmadik számú – hálózatosodással egyre nagyobbá váló – szereplője ugyancsak növekedésről számolt be. Márkus Gábor, a Juventus Rádió kereskedelmi igazgatója elmondta: 2004-ben 1,68 milliárd forintos bevételt ért el az adó, az ügynökségi jutalékokat is számolva. Ez 15 százalékos emelkedést jelent a 2003-as évhez képest, amikor 1,46 milliárdot ért el a rádió.
