Tech koronavírus

Házhoz megy a Samsung a meghibásodott mobilokért

A Samsung a járványügyi védekezés megkönnyítése érdekében bővíti a garanciális mobilkészülékeihez kötődő szolgáltatásait – írja a cég közleményében. Március 25-től kiterjesztik a vevőszolgálat működését, egészen a visszavonásig, ahogy a járványügyi helyzet megkívánja. Az új lehetőségek között elérhető lesz telefonos ügyintézésen kívül a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása.

Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung mobiltermék tulajdonosa kérheti a vállalat ügyfélszolgálatától, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a készülékek javítását.

Amennyiben a felhasználók problémájára a Távoli Segítségnyújtás nem talál megoldást, kérhetik a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését.

A felhasználók a vállalat szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a mobilkészüléküket, amelyet használatra készen és fertőtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberei elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus.

A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai ezen a linken, valamint a 06 80 726 7864 telefonszámon érhetők el.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik