Negyvenkilenc ország 400 szállodáját kérdezték meg, és a vendégek kívánságai, panaszai nem csak az ébresztőre és plusz takaróra vonatkoznak. A hétfőn közzétett eredmények szerint „a lepedő túl fehér”, „a tenger túl kék” és „a jég túl hideg”, vagy „a fürdőkád túl nagy” jellegű panasz áll az első négy helyen.
A vendég kutyája nem elégedett
Az ötödik helyen „a barátnőm horkolása miatt nem tudtam aludni” panasz áll, a vendég a szoba árának csökkentését követelte a problémája miatt.
Szerepel még „a vendég kutyája nem érezte jól magát a szállodában” – és ezért kártérítést is követelt a gazdi -, továbbá „a felszolgáló túl csinos volt”, „nem szerepelt marhasült a vegetáriánus menüben”, illetve „a szállodának nem volt tengerre néző ablaka”. Ez utóbbi panasz egy London szívében található Mayfair luxushotel, illetve egy tengerparttól 80 kilométerre található olaszországi szálloda esetében merült fel.
A tizedik és utolsó helyen egy feldühödött újsütetű anyós panasza áll, aki nem kapta meg a szálloda nászutas lakosztályát.
Napi 15 uborkát követeltek
A bizarr kívánságok között az aranyérmet az „egész éjjel kérek óránként egy pohár vizet” óhaj nyerte el, ezt követik a „napi tizenöt uborkára”, illetve az ásványvizes mosdóra, valamint a mézfürdőre vonatkozó kívánságok.
A kecskekolomp, amely segíti az elalvást csak ötödik helyen áll, megelőzi egy olyan vendég kívánsága, aki „csak a csirkék jobb combját” óhajtotta elfogyasztani.
A „csokoládéfürdő”, döglött egér elszállítása, az egyetlen vendég által kért 16 párna és a „krokodilleves” zárja a különös kívánságok tíz fős listáját.
A Skyscanner a harmadik legnagyobb nemzetközi és az első európai szállodakereső portál, havonta 25 millióan látogatják.
