Az egyszeri tételek nélkül, az adó és leírások előtt 2004-ben 490 millió euróra nőtt az eredmény, a 2003-as 242 millió euróról. Az emelkedés nagy része a cég idegenforgalmi üzletéből származott, amely 74 százalékkal, 362 millió euróra bővítette eredményét. A turisztikai tevékenység forgalma 3,6 százalékkal, 13,1 milliárd euróra nőtt, a vendégszám 0,9 százalékkal, 18,4 millióra.
A TUI-nak mindenekelőtt legfontosabb piacán, a Németországot is magában foglaló Közép-Európában sikerült a veszteséget hozó 2003-as válságév után 82 millió eurós eredményre szert tenni.
Az idei évre vonatkozó kilátások kedvezőek: a nyári idényre a foglalások 7 százalékos forgalomnövekedést jeleznek. Az idegenforgalmi részleg kétszámjegyű eredmény-emelkedést vár az idén.
Az eredményekkel együtt azt is bejelentették, hogy a TUI Indiában is utazásszervezőként tevékenykedik majd, rövidesen egy vegyes vállalat megalakítása révén.