A szóbanforgó reklám három évvel ezelőtt, 2016-ban jelent meg, de a Twitteren és egyéb közösségi fórumokon még csak most ütötte fel a fejét. A kicsivel több mint egy perces promó címe az, hogy TIMELINE, vagyis idővonal. A kisfilm a születés pillanatától egészen a fiatal felnőtté válásig követi végig egy fiú életét. A reklámban minden van, ami szükséges egy megható anyaghoz, gyors vágások, rengeteg érzelem, nehéz pillanatok, szenvedés, boldogság, újrakezdés.
A reklám végén ugyanis kiderül, melyik cég készítette az anyagot. A vállalat nem más, mint a Subway, a világ egyik legnagyobb és legnépszerűbb gyorsétterme.
A megható film így már egészen vicces, mivel az üzenete kb. annyi, hogy a születés és a felnőtté válás nehézségei után végre révbe érhetünk és elmehetünk a Subwaybe dolgozni. Olyan a videó, mint egy paródia, pedig valódi. A reklámot egyébként a Subway brazíliai ága készítette, de elég a szócséplésből, íme, a videó: