Az erősödő ingatlanvásárlások a lakásbiztosítás piac növekedését is jelentik. Egyrészt mert a vevők védeni szeretnék új értéküket, másrészt az otthon vásárlások jelentős részéhez hitelt vesznek fel, amihez kikötés a lakásbiztosítás megléte. Bármi legyen is a motiváció, az ár fontos szempont.
A CHERRISK webes platform olyan felhasználók igényeit szolgálja ki, akik a tudatos vásárlást, a költséghatékonyságot, és az egyszerűséget tartják szem előtt. A cég olyan modellt dolgozott ki, amellyel komoly árelőnyt kínál a biztosítási termékekre. Ez pedig a lakásbiztosításoknál fontos szempont. A CHERRISK tapasztalatai szerint a “digitális világban” mind nagyobb rutinnal mozgó lakossági ügyfelek elvárják a gyors, egyszerű és olcsó megoldásokat. Az alacsony árak viszont nem azt jelentik, hogy a biztosított értékek köre, vagy a fedezetek mértéke szenved kárt, hiszen a költséghatékony működés lehetővé teszi, hogy magas minőséget alacsony áron tudjon ajánlani a biztosítási platform. A CHERRISK tapasztalatai szerint, ha az ügyfelek megkapják a lehetőséget az önállóságra, kedvezőbb díjakért cserébe szívesen végzik el online a kárbejelentést, illetve a szükséges adatmódosításokat. Ezzel rendkívül jó ár-érték arány érhető el.
Nagy újítás a biztosítási szakmában, hogy nem szükséges egy évre elköteleződni, CHERRISK lakásbiztosítást már akár egy hónapra is tudnak kötni a felhasználók. Az ügyfelek egyre nagyobb része él bérelt lakásban, ezért nem feltétlenül szeret hosszútávon elköteleződni. Legtöbbször pedig a főbérlő nem vállalja a felelősségbiztosítás költségeit, így egy esetleges okozott kárért a bérlő felel. Ennek kezelésére ugyancsak kedvező árú megoldásokat kínál a CHERRISK.
További információért látogasson el: www.cherrisk.com