Már évek óta látható, hogy a mobiljátékok piaca robbanásszerűen növekszik, ami többek közt összefügg az egyre nagyobb kijelzőkkel felszerelt készülékekkel is. Manapság már nem csak a keményvonalas játékosok „gamelnek”, de azok is, akik közlekedés közben a mobiljukon ütik el a holtidőt. A Facebook platformján keresztül már több mint 700 ezer felhasználó játszik, vagy néz videót ebben a témában, köszönhetően annak, hogy a közösségi óriás egyre komolyabban bővíti nem csak a Messengeren belül játszható programok kínálatát, de a tartalmak láthatóságát is.
A cég nemrég jelentette be, hogy a mobilapp nemsokára kigördülő új dizájnjában is hangsúlyosabb szerepet kapnak a játékos tartalmak, a navigációs sávon ugyanis a Marketplace, a Watch és az értesítések mellett lesz egy dedikált Gaming (Játékok) fül is, ami egyfajta gyűjtőpontként szolgál majd a játékoknak, gamer videóknak és csoportoknak.
Nemcsak az Instant játékokat lehet elérni könnyebben, de innen hívhatunk meg barátokat is közös játékra, vagy cseveghetünk velük. Ugyanitt találhatjuk majd egy csokorba gyűjtve top közvetítők, csapatok és kiadók csatornáit és tartalmait is. Az új dizájn fokozatosan válik csak elérhetővé, a magyar felhasználók valószínűleg még nem látják kiemelve az appban, de ha rákeresünk a „Facebook Gamingre” a keresősávban, vagy az appon belül a három csíkkal jelzett További menüt lenyitjuk, már most is szemrevételezhetjük.