Habár az elmúlt hetekben azzal volt tele a külföldi és haza sajtó, hogy az Egyesült Államok kormánya mindent megtesz azért, hogy ellehetetlenítse a kínai hardvergyártót (felszólítottak a cég bojkottálására, letartóztatás), úgy tűnik, hogy ezek a lépések nem lassítják a vállalat növekedését, ugyanis a Huawei bejelentette, hogy rekord évet zártak, hiszen 2018-ban nagyjából 200 millió mobileszközt értékesítettek – ez elég jelentős növekedés, hiszen 2017-ben ez a szám még csak 153 millió volt.
A márka népszerűsége nem véletlen, hiszen a 2017-ben piacra dobott P20 és Mate 20 készülékek igen jól sikerültek, ugyanakkor nem a csúcstelefonok iránt a legnagyobb a kereslet, hiszen a tavasszal megjelent P20 moldellekből „mindössze” 16 millió, míg a Mate 20 termékcsaládból 5 milliót értékesített a vállalat.
A nálunk kevésbé ismert, de olcsóbb Nova szériából (amiből nemrég jelentették be a legújabbat) viszont ennél sokkal több fogyott, illetve a 200 millióba beletartoznak a Honor márka alatt értékesített készülékek is – ezek közül a Honor 10 és Honor View 10 modellek iránt volt a legnagyobb a kereslet.