Szórakozás

Magyar divattervező kedvenc kerámiáiról ír az amerikai Vogue

Sándor Szandra még 2006-ban alapította Nanaushka elnevezésű márkáját, ami ma már világszinten is elismert. Az elmúlt években több hollywoodi sztár is viselte a tervező ruháit, aki úgy tervezi, hogy jövőre Los Angelesben is nyit egy állandó üzletet,  a jelenlegi pop-up store helyett.

NANUSHKA (@nanushka) által megosztott bejegyzés, Jún 13., 2018, időpont: 12:45 (PDT időzóna szerint)

Többek között erről is írt az amerikai Vogue, a hangsúly azonban a Nanushka új kollaborációján volt. Sándor Szandra imádja a kerámiákat, gyűjti is őket, így palettáját most ezekkel bővíti. A budapesti Noha Studióval együttműködve, rengeteg pasztellrózsaszínt és földszínt használva alkották meg a közös termékeket.

A Vogue ennek kapcsán a Nanushka alapítójának kedvenc beszerzési helyeiről is összegyűjtött egy listát, ami tényleg nagyon sokszínű. A Herendi és Zsolnay porcelántól kezdve, a belvárosi vintage üzleteken át, az Ecseri piacig minden megtalálható benne.

Több száz millióval támogatja az állam a Nanushkát
Az új befektető segítségével a Nanushka hazai és nemzetközi kiskereskedelemi fejlesztéseit, terjeszkedését finanszírozzák.

Kiemelt kép: Donato Sardella/Getty Images for Nanushka

Ajánlott videó

Olvasói sztorik