Belföld

Jó eredmények a Pumánál

A sportcikkeket gyártó német Puma árbevételét és nyereségét is egyaránt növelte az év harmadik negyedében , elsősorban annak köszönhetően, hogy erőteljesen nőtt a kereslet a cég új stílusú szabadidő ruhái és cipői iránt Európában, Amerikában és Ázsiában egyaránt.

Az adó előtti eredmény 124 millió euróra nőtt a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 104 millióról. Elemzők 129 millióra számítottak.

Az árbevétel 14,6 százalékkal 460,9 millió euróra emelkedett 402 millióról, elemzők 473 millióra számítottak.

A jó eredményeknek köszönhetően a cég felfelé módosította idei előrejelzését: az adózott eredmény várhatóan 35-40 százalékkal fog növekedni, a korábban jelzett 30 százalék helyett.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik