Tech

Rihannát nem éri meg feldühíteni

Nagyjából 5 százalékot zuhant a Snapchat részvények értéke, miután a híres énekesnő, Rihanna egy Instagram Storyban küldte el a fenébe a népszerű üzenetküldő alkalmazás mögötti vállalatot, amiért egy olyan sértő hirdetés megjelenését engedélyeztek a szolgáltatásukban, amiben szerepelt a kilencszeres Grammy-díjas barbadosi énekesnő feltüntetésével bagatellizáltak el a családon belüli erőszakot.

A hirdetés egy mobiltelefonos játék, a Would You Rather reklámja volt, ami azt kérdezte a felhasználóktól, hogy inkább felpofoznák Rihannát, vagy bevernének egyet Chris Brownnak. Az ízléstelen hirdetés egyértelmű utalás arra a 2009-es incidensre, mikor Rihanna kórházba került, miután Brown súlyosan bántalmazta – a két énekes ekkor még párkapcsolatban élt.

A közösségi médiában többen felfigyeltek a botrányos reklámra, még Chelsea Cilton is reagált az ügyre: „szörnyű, hogy bármilyen cég ilyesmit engedélyez” – írta a Twitteren. A vállalat ezt követően eltüntette a hirdetést, és letiltotta, hogy a Would You Rather bármilyen reklámot helyezhessen el a Snapchatban, majd hivatalos közleményben kértek bocsánatot az énekesnőtől.

Rihannát ugyanakkor ez egyáltalán nem hatotta meg, elutasította a bocsánat kérést, és külön kiemelte, hogy a hirdetés nem az ő személyes érzései miatt volt borzalmas, hanem azért, mert a családon belüli erőszak áldozataiból csinált viccet. „Szívesen hívnám tudatlanságnak, de tudom, hogy nem vagytok ennyire ostobák.” – írta az énekesnő az Instagramon, hozzátéve, hogy a cég cserben hagyott minden gyermeket, nőt és férfit, aki valaha családon belüli erőszak áldozata volt.

Forrás: Rihanna / Instagram

Rihanna posztját követően a Snapchat részvények árfolyama azonnal esni kezdett, ami újabb jelentős pofon a vállalatnak azt követően, hogy legutóbb Kylie Jenner egyetlen Twitter-üzenete után 1,5 milliárd dollárral csökkent a cég papírjainak értéke.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik