Mindegy milyen célból: futó, avagy laza, netán komoly kapcsolat miatt, a legtöbb felhasználó számára evidens, hogy a Tindert töltik le telefonjukra ismerkedéshez.
A randiszolgáltatás extra funkcióiért sokan még a pénztárcájukat is képesek kinyitni annak érdekében, hogy gyorsabban találják meg a számukra legmegfelelőbb partnert, annyira, hogy az Apple App Store-jában a legtöbb bevételt hozó appok listáján már első helyen trónol, amire eddig még nem volt példa. A randiapp így a Candy Crusht is lenyomta, ami még mindig az egyik legaddiktívabb mobiljátéknak számít.
Today Tinder is the top grossing app in the world — I told you subscriptions might be a thing one day🔥🔥🔥 pic.twitter.com/YGWJ30SKJo
— Norgard (@BrianNorgard) August 30, 2017
Persze mindez a múlt héten bevezetett Tinder Gold nevű előfizetéses csomagnak köszönhető, ami többek közt azt az előnyt kínálja a felhasználó számára, hogy egy listán nézheti meg az őt kedvelő többi tinderest, és jobban megismerhesse azokat, akik kapcsolatot kezdeményeznének vele.
A Tinder 2015-ben a Tinder Plus monetizálásával próbálkozott először, ami olyan funkciókat hozott be, mint a húzás visszavonása, vagy a Passport, amivel a felhasználók nem csak a közelükben lévő, de távolabb tartózkodó felhasználók adatlapjait is megnézhetik. A cég azóta a hirdetéseket, a fizetős Super Like-okat és a Tinder Boostot is bevette a fizetős modellbe.
