Az UEFA szabályai szerint a nemzetközi kupameccseken a csapatok mezén egyetlen szponzor szerepelhet. Talán nem túlzás azt mondani, hogy a közép-európai térséget lázban tartotta, hogy a nemzetközi porondra visszatérő NK Osijek együttese végül milyen szerelésben játssza majd a meccseit, de a Magyar Nemzet kiderítette:
Nemrég egy Dobro felirat is rákerült az eszéki felsőkre, azonban azt majd csak a hazai bajnokságban tekintheti meg a nagyérdemű. Az európai kupasorozatban az M-betűt csodálhatja meg ország és világ, mint ahogyan a Santa Coloma elleni El-selejtező első mérkőzésén is történt – amit 2-0-ra nyert meg a horvát klub.
A Magyar Nemzet cikke felveti, hogy ez egyben azt is jelentheti, hogy az európai piacra törne be a felcsúti polgármester építőipari cége, amely csak az idei első félévben 10 milliárd forint megbízást nyert el közbeszerzéseken. Legalábbis ez lenne az ésszerű, mert különben egy fontos hirdetési felületet szórnak el.
Az eszéki focicsapat állítólag 5,5 millió euróból, azaz 1,7 milliárd forintból gazdálkodik, ami a fele a Ferencváros vagy a Videoton éves költségvetésének.